Subscribe to be informed about the new circular.
Newsletter Registration Form
Hatırlanacağı üzere, TÜBİTAK TEYDEB ile kurum & kuruluşlar arasında evrak alıp gönderme işlemlerinin Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla yapılması ile ilgili duyuru 20 Nisan 2020 tarihinde yapılmış ve PRODİS uygulamasındaki mevcut firmaların en geç 15 Mayıs 2020 tarihine kadar KEP adreslerini girmeleri gerektiği belirtilmiş idi.
TÜBİTAK’ın resmi internet sitesinde yapılan duyuru kapsamında, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren KEP kullanımı zorunlu hale gelecektir. KEP adresini PRODİS’e girmemiş kuruluşların 20 Nisan 2020 tarihli duyurudaki açıklamaya göre 1 Ocak 2021 tarihine kadar KEP adresini sisteme girmesi gerekmektedir.
Bu kapsamda 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) yoluyla evrak gönderimi aşağıdaki şekilde yapılacaktır.
TÜBİTAK Kep Adresi: tubitak.baskanlik@tubitak.hs03.kep.tr
Söz konusu duyuruya ulaşmak için aşağıdaki linke tıklayınız.
https://www.tubitak.gov.tr/tr/duyuru/evrak-gonderiminde-kep-kullanimi-zorunlu-hale-geliyor
Saygılarımızla,
CONSULTA Vergi
(*) Sirkülerlerimizde yapılan açıklamalar yalnızca bilgilendirme amaçlı olup, kesin işlem tesis etmeden önce uzmanlarımızdan görüş ve yönlendirme alınmasını önemle tavsiye ederiz. Bu sirkülerlerin amacı tek başına uygulamalara yön vermek olmayıp; mükelleflerimizin risk, fırsat ve değişiklikler hakkında güncel bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır. Yegâne kaynak olarak sirkülerlerimizdeki açıklamaların kullanılması halinde doğabilecek olası zararlardan CONSULTA sorumlu olmayacaktır.