14 Nisan Perakende Analitiği: Uçtan Uca Planlama ve Performans Yönetimi
2020,
pandemi ile birlikte benzeri görülmemiş bir değişimi beraberinde getirdi.
Perakende bu değişimin etkisini küresel olarak en fazla hisseden sektörlerden
oldu. Perakendeciler kendilerini daha önce hiç karşılaşmadıkları bir kriz
ortamında buldular ve hızlıca doğru tepkiyi vererek yeni koşullara uyum
sağlamak zorunda kaldılar.
Ancak birçoğu; müşteri, mağaza, stoklarının 360 derecelik görünümünü tek
bakışta sunamayan ayrık süreçler ve entegre edilememiş
teknolojilere takıldılar.
Uzayan ve çözünürlüğü azalan karar verme süreçlerinin kaçınılmaz sonucu olarak
finansal zarar gördüler.
Sezon öncesinden başlayarak tedarikten mağazadaki satışa kadarki süreçte, ciro
ve marjları SKU seviyesinde doğru bir şekilde planlayıp yönetebilmek; mevcut
kriz koşullarında daha da kritik hale gelen bir gereksinim
oldu.
Peki bu koşullarda;
- Perakendenin
en temel süreçleri olan finansal planlama, ürün-stok-mağaza planlama, ilk
dağıtım (alokasyon) ve ikmal (replenishment) kararlarını, tahminleme ve
raporlama fonksiyonlarını da içine alacak şekilde uçtan uca tek platformda
dinamik bir şekilde yönetmek mümkün mü?
- Sezon
devam ederken gereken değişiklikleri nasıl çevik bir şekilde plana
yansıtabiliriz?
- Ciro,
karlılık ve stok dengesini nasıl sağlarız?
Consulta ve Board olarak, perakendede planlama ve
performans analitiğinden bahsedeceğimiz bu webinarımızda, yukarıdaki sorulara
canlı bir demo ile cevap veriyor olacağız.
Tarih: 14 Nisan 2021 Çarşamba
Saat: 14.00-15.00