¬

Kahve Dükkanlarının Müşteri Profilleri

GERÇEKTEN KAHVE İÇİN Mİ GİDİYORUZ?

Müşteri ihtiyaçları, bize müşterinin neden bizi seçtiği ile ilgili asıl ihtiyacımız olan gerçek bilgiyi verir. Aslında müşterilerin hepsi bize aynı motivasyonlar ile gelmezler. Paylaşılan ve farklılaşan beklentilere sahiptirler. Müşterilerin farklılaşan ihtiyaçlarını anlamak amacıyla ihtiyaca göre segmentasyon yapılmaktadır.Kahve Dükkanlarının Müşteri Profilleri

İhtiyaca göre segmentasyon, müşterilerin ihtiyaç ve motivasyonlarının anlaşılmasını sağlayarak bu ihtiyaçların davranışları nasıl etkilediğini gösterir. Bu sayede müşterilere sunulan değer önerileri bilinçli tasarlanabilir. Mükemmel bir müşteri deneyimi için hedef segmentlerin ihtiyaçlarını doğru anlamak ve onlara yönelik çözümler sunmak gerekir.



Çözüm Ortaklarımız


 The European House - Ambrosetti
 Software AG
 Pandea
 board
 UiPath
 Centric Software
 Alteryx
 Qlik
 Robusta
 Knowbe4
 Bilge Adam
 IBM