¬

Pazarlamanın Teknoloji ile Arası Neden Kötü?

Aşağıdaki önermelerden katıldıklarınızı işaretleyiniz.

  1. Pazarlama bir bilim değildir. Bir sanattır.
  2. Bilimsel yaklaşımla, gözlem ve deneyle pazarlama yapılamaz. Pazarlamanın Teknoloji ile Arası Neden Kötü?
  3. Pazarlama bir harcama kalemidir, pazarlama yatırımı değil, pazarlama masrafı yapılır
  4. Yaratıcı insanlar teknoloji kullanmazlar, teknoloji ilhamı kaçırır
  5. Pazarlama ile teknoloji buluşamaz, buluşsaydı bizden önceki nesiller kullanırdı (örneğin bizim patron)
  6. Reklamcım bilgisayar kullanmayı biliyor, bende office dosyalarını açabiliyorum, bu kadar teknoloji yeter



Çözüm Ortaklarımız


 The European House - Ambrosetti
 Software AG
 Pandea
 board
 UiPath
 Centric Software
 Alteryx
 Qlik
 Robusta
 Knowbe4
 Bilge Adam
 IBM