Çağrı Merkezlerinde
İşbaşı Eğitimine Uzaktan Çalışma Formülü
15.08.2020
- İŞKUR tarafından düzenlenen
genelge ile çağrı merkezlerine işbaşı programlarında uzaktan eğitim imkanı
sağlanmıştır.
- Uzaktan çalışma yöntemiyle
düzenlenecek olan işbaşı eğitim programları COVID19'un etkili olduğu ve
buluşma riskinin devam ettiği dönemde 31/12/2020 tarihine kadar
başlatılacak işbaşı eğitim programları, SGK işyeri sicil numarasında yer
alan işkolu kodu 8220 olan işverenlerde Türk Meslekler Sözlüğünde yer alan
Müşteri Temsilcisi, Müşteri Hizmetleri Görevlisi/Asistanı, Çağrı Merkezi
Müşteri Temsilcisi ile Çağrı Merkezi Elemanı mesleklerinde
düzenlenebilecektir.